ТЕМПУС деген не?

TEMPUS (Жоғарғы білім саласындағы транс-еуропалық мобильділік бағдарламасы ) – бұл Еуропалық Одақтың Шығыс Еуропа, Орталық Азия, Батыс Балқан және Жерорта теңізі серіктес елдерінде, негізінен іске асыру жолымен, жоғары білім беруді модернизациялау процестерін қолдауға бағытталған бағдарламаларының бірі. университетаралық ынтымақтастық жобалары. TEMPUS жобалары шеңберінде негізінен университеттерден немесе олардың қауымдастықтарынан, сондай-ақ академиялық емес серіктестерден тұратын консорциумдарға қолдау көрсетіледі.

Бағдарлама мақсаты

TEMPUS бағдарламасының басты мақсаты – ЕО мен серіктес елдер арасында жоғары білім саласындағы ынтымақтастық аймағын құру.

  • Осы мақсатқа жету үшін бағдарлама нақты міндеттерді шешеді:
  • Серіктес елдердегі жоғары білім беруді реформалау мен жаңартуға ықпал ету;
  • Серіктес елдердегі жұмыс әлемі мен қоғамның жоғары білімнің сапасы мен өзектілігін арттыру;
  • Еуропалық Одақтағы және серіктес елдердегі білім беру мекемелерінің әлеуетін арттыру, әсіресе халықаралық ынтымақтастық, жаңарту және еңбек әлеміне және қоғамға ашықтық;
  • Адами ресурстардың дамуына ықпал ету;
  • Еуропа елдері мен серіктес елдердің халықтары мен мәдениеттері арасындағы түсіністікті жақсарту.

 

TEMPUS бағдарламасының Қазақстандағы ұлттық кеңсесі  http://tempuskaz.kz

ҚИнЭУ-ге қарасты TEMPUS веб-сайты http://tempus.kineu.kz/

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университетіндегі

Темпус халықаралық жобалары

[spoiler show=”511347-TEMPUS-1-2010-1-DE-TEMPUS-JPCR Түрікменстан мен Қазақстанның жоғары оқу орындарында аралас (аудиториялық және интернетті біріктіру) (Blended-Learning) оқыту негізінде «Энергетикалық менеджмент» бакалавриат бағдарламасын құру.” hide=”511347-TEMPUS-1-2010-1-DE-TEMPUS-JPCR Түрікменстан мен Қазақстан университеттерінде аралас (аудиториялық және интернетті біріктірілген) оқыту (Blended-Learning) негізінде «Энергия менеджменті» бакалавриат бағдарламасын құру ».]

Координатор: Fachhochschule des Mittelstands (Германия)

Қатысушылар:

Қазақстан (3 серіптес)

  • М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті;
  • С.Сейфуллин атындағы Қазақ агро-техникалық университеті, Нұр-Сұлтан;
  • Қостанай әкімдігі.

Түркіменстан (2 серіптес)

  • Түркімен политехникалық интситуты, Ашхабад;
  • Мемлекеттік энергетикалық институт, Мары .

ЕО елдерінен қатысушылар:

  • ASIIN Consulting GmbH (Германия),
  •  Kreis Lippe(Германия),
  • FH JOANNEUM (Австрия),
  • Kaunas University of Technology  (Литва)

«Қазақстан мен Түркменстан университеттерінде қашықтықтан оқыту негізінде «Энергия менеджменті» оқу бағдарламасын әзірлеу және енгізу»

Осы жобаны іске асыру қашықтықтан оқыту технологияларын тиімді қолдана отырып, энергетика саласында сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау мүмкіндіктерін кеңейтеді, бұл кәсіптік білім берудің өзгеріп отырған қажеттіліктерге тез бейімделуіне ықпал етеді. қоғам және еңбек нарығы. Қашықтан оқытудың қолданбалы технологиялары өз мазмұнында жалпы оқыту, өндірістік оқыту және еңбек нарығының қажеттіліктері арасында берік байланыс құруға ықпал етеді және алған біліміне сүйене отырып, қоғамдағы жеке әлеуетін барынша арттыруға көмектеседі. . Олар сонымен қатар университеттің әлемдік білім беру кеңістігіне белсенді қатысудағы мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Жаңа мамандандыруды енгізу Қостанай облысы үшін жоғары технологиялық энергия өндірісін ұйымдастыру принциптерін максималды экономикалық тиімділікпен және қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып үйлестіре алатын басқарушы кадрлардың жаңа буынын тәрбиелеуге мүмкіндік береді. Бұл жоба белгілі бір дәрежеде Киото хаттамасына сәйкес келеді, оның негізгі бағыттары: жаңартылатын энергия көздерін енгізу; энергия үнемдейтін технологиялар мен отын мен энергияны тұтынуды азайтуға әкелетін шараларды енгізу.

Жобаның жаһандық мақсаты:

  • Ұзақ мерзімді тұрақты энергиямен қамтамасыз ету мәселелерін шешуде аймақтарды ғылыми ұзақ мерзімді қолдау;
  • Энергиямен жабдықтау саласындағы экологиялық-экономикалық ойлау мен мінез-құлықты дамыту мен таратуға ықпал ету.

Жобаның нақты міндеттері:

  • «Энергия менеджменті» (ЭM) бакалавриатының білім беру мамандығын Қазақстан мен Түркіменстанның серіктес университеттерінің оқу жоспарларына әзірлеу және енгізу;
  • Электрондық технологияларды енгізу арқылы қашықтықтан оқытуды дамыту және танымал ету.

Жобаның мақсатына жету үшін:

  • «Энергия менеджменті» мамандығы бойынша пәндер анықталды;
  • Қостанай инженерлік-педагогикалық университетінің ғылыми кеңесінің 2011 жылғы 31 қазандағы шешімімен бекітілген «Энергетика» мамандығының «Энергетика менеджменті» бойынша оқу жоспары жасалды;
  • Оқытудың негізгі шарттары анықталды;
  • Әдістемелік және дидактикалық түсінік;
  • Маркетингтік стратегия.

Жоба кезеңінде маркетинг жоспарына сәйкес жобаның нәтижелерін тарату шеңберінде бірқатар іс-шаралар ұйымдастырылды.

Өткен кездесулер

2010 жылдың 26 ​​мен 28 қазан аралығында Билефельд қаласындағы (Германия) Жоғары кәсіпкерлік мектебінде жобаның ресми ашылуы өтті.

2011 жылдың 26 ​​қаңтарында Каунас технологиялық университетінде Литва, Германия және Австрия серіктес университеттерінің атынан энергияны үнемдеу және электронды оқыту саласындағы еуропалық сарапшылар өтті. Семинардың мақсаты «Энергия менеджменті» жаңа білім беру бағдарламасының тұжырымдамасына озық еуропалық тәжірибені енгізу туралы пікір алмасу болды.

2011 жылдың 25-26 ақпан аралығында Түркіменстанның Мары қаласындағы Мемлекеттік энергетикалық институты халықаралық конференция аясында еуропалық, қазақстандық және түрікмендік жобалардың қатысушыларын қабылдады, оған энергетика саласы мен Білім министрлігінің өкілдері де қатысты. Түрікменстан. 2011 жылдың мамыр айының басында Германияның Билефельд қаласындағы Жоғары кәсіпкерлік мектебінің (GSE) профессоры, доктор Стефан Билеке Түркіменстан Білім министрлігінің шақыруымен Ашхабадта қазіргі заман талабына сай енгізілген халықаралық конференцияға қатысты оқыту үдерісіндегі электрондық құралдар. Электрондық оқытудың маманы ретінде проф. Bilecke конференцияның қонақтары мен ұйымдастырушыларына осы жоба аясында оқу үдерісіне сәтті енгізілуі мүмкін виртуалды сыныптар тұжырымдамасын ұсынды.

2011 жылдың 20 мамырында Қазақстан, Түркменстан, Германия және Литва серіктес университеттерінің студенттері мен оқытушылары Билефельд Жоғары кәсіпкерлік мектебі ұйымдастырған бірінші халықаралық онлайн дәрістің виртуалды премьерасына қатысты және белсенді қатысты.

2011 жылдың 2 – 4 тамызы аралығында Қостанай инженерлік-экономикалық университетінде (ҚМЭУ) өтті М.Дулатова (Қазақстан) «Құзыреттілікке негізделген оқу жоспарының моделін құру» тақырыбында практикалық семинар өткізді. Семинарды ASIIN Consult GmbH неміс білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау агенттігінің қызметкерлері, профессор Манфред Хампе және доктор Лина Ресслер жүргізді. Екі күндік семинар барысында түркімен және қазақстандық қатысушыларға Болон декларациясының ережелеріне сәйкес оқу жоспары және оған қатысты құжаттама қағидалары, сондай-ақ құзыреттілікке сәйкес оқу мақсаттарын өз бетінше қалыптастыруға бағытталған практикалық жаттығулар ұсынылды. негізделген оқыту моделі.

2012 жылдың 15 қаңтарында жобадағы үш еуропалық серіктес университеттерде – кәсіпкерліктің жоғары мектебінде (Билефельд), Джоаннеум қолданбалы ғылымдар университетінде (Грац) және Каунас университетінде түркімен және қазақ мұғалімдері үшін екі апталық біліктілікті арттыру курстары басталды. Технология.

2012 жылғы 20-21 тамыз аралығында Қазақтың агротехникалық университетінің (ҚАТУ) қонақтары И. Германия, Литва, Қазақстан және Түрікменстаннан келген жұмысшылар жиналысын өткізу үшін ҚАТУ-ға келген жобаның халықаралық қатысушылары Астанада С.Сейфуллин болды.

2013 жылдың 27 қаңтары мен 2 ақпаны аралығында түркімендік әріптестер Билефельдегі GSP-де және Грацтағы Джоаннеум қолданбалы ғылымдар университетінде болып, «Мамандандырудағы энергетикалық менеджмент» жаңа мамандандыруының тұжырымдамасы мен мазмұнын талқылады, сондай-ақ өздерінің алғашқы практикалық жұмыстарын ұсынды оқыту үдерісіне электронды технологияларды енгізу саласындағы жетістіктер.

2013 жылғы 22-23 сәуір аралығында Ашхабадта Қазақстан, Литва, Германия және Түрікменстанның халықаралық серіктестерінің қатысуымен жоба бойынша соңғы жұмыс кездесуі өтті. Қонақтарды Түрікмен политехникалық институтының ізбасары – Түркімен мемлекеттік сәулет-құрылыс институты (TGASI) қабылдады. Жұмыс сессияларының мотивациясы жоба нәтижелерінің тұрақтылығы болды. Әр серіктес университет оның тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін жобаны іске асыру барысында жасаған іс-әрекеттеріне шолу жасады, сонымен қатар болашақта жобаның даму әлеуетін атап өтті. Түркімен және қазақстандық әріптестер екі елдің жаңа ұлттық даму стратегияларын тұрақтылықтың маңызды индикаторлары деп таныды. «Болашақтың энергиясы» ұранымен Астанада өтетін ЭКСПО-2017 және Қазақстандағы энергия тиімділігін арттыру жөніндегі кең бастамалар, Түркіменстанда жаңартылатын энергия көздерін дамытуды ынталандырудың ұлттық стратегиясы, Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінің Болонияға соңғы ауысуы 2013 жылдың қаңтарынан бастап қабылданған стандарттар, Қазақстан үкіметінің жоғары және мектеп білім беруінде электрондық оқыту әдістемесін қолданудың нормалары мен стандарттарын әзірлеу туралы қаулысы – барлығы бірге жобаның Қазақстан мен Түркіменстанның және Түркіменстанның даму тенденцияларына сәйкес келе жатқандығының дәлелі. болашақта жинақталған тәжірибе мен жаңа серіктестіктер мен жетістіктерге ашықтықтың арқасында инновацияларды таңдай және енгізе алады.

[/spoiler]
[spoiler show=”544601-TEMPUS-1-2013-1-DE-TEMPUS-SMGR Внедрение менеджмента качества в системе E-Learning в вузах Центральной Азии ” hide=”544601-TEMPUS-1-2013-1-DE-TEMPUS-SMGR Внедрение менеджмента качества в системе E-Learning в вузах Центральной Азии “]

Координатор Fachhochschule des Mittelstandes (FHM), Германия

Қатысушылар:

  • С.Сейфллин атындағы Қазақ агро-технкиалық университеті
  • гуманитралық-технкиалық университеті, Көкшетау
  • М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті
  • Қазақстан Республкиасының Білім және ғылым министрлігі
[/spoiler]

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті халықаралық  TEMPUS жобалары.  Темпус дегеніміз не? TEMPUS (Транс-еуропалық мобильділік бағдарламасы жоғары білім) – бұл Еуропалық Одақтың Шығыс Еуропа, Орталық Азия, Батыс Балқан және Жерорта теңізі серіктес елдерінде, негізінен іске асыру жолымен, жоғары білім беруді модернизациялау процестерін қолдауға бағытталған бағдарламаларының бірі. университетаралық ынтымақтастық жобалары … TEMPUS жобалары шеңберінде негізінен университеттерден немесе олардың қауымдастықтарынан, сондай-ақ академиялық емес серіктестерден тұратын консорциумдарға қолдау көрсетіледі.

 

логотип Qamel

  • Түрікменстан:
  • Түрікменстанның Білім министрлігі (ХЕҰ)
  • Түркімен мемлекеттік сәулет-құрылыс институты (TSASI), Ашхабад
  • Халықаралық мұнай және газ университеті (MUNiG), Ашхабад
  • Түркіменстан мемлекеттік энергетикалық институты (ГЭИТ), Мэри
  • Билефельд кәсіпкерліктің жоғары мектебі, Германия (Грант иегері)
    Каунас технологиялық университеті (ҚТУ), Каунас, Литва
    Ницца университеті – София Антиполис (UNSA), Ницца, Франция
    Онлайн-тренингтер Online-Portale ЖШС Bilefeld, Германия