511347-TEMPUS-1-2010-1-DE-TEMPUS-JPCR Түрікменстан мен Қазақстан университеттерінде аралас (аудиториялық және онлайн біріктірілген) оқыту (Blended-Learning) негізінде бакалавриаттың «Энергия менеджменті» оқу жоспарын әзірлеу».

Мүшелер:

Қазақстан

  • атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті. М.Дулатова;
  • атындағы Қазақ агротехникалық университеті. Сейфуллин, Астана;
  • Қостанай қаласының әкімдігі (облыстық әкімдік).

Түрікменстан

  • Түркімен политехникалық институты, Ашхабад;
  • Мемлекеттік энергетика институты, Мэри.

ЕО елдерінің қатысушылары

  • ASIIN Consulting GmbH (Германия)
  • Крейс Липпе (Германия)
  • FH JOANNEUM (Австрия)
  • Каунас технологиялық университеті (Литва)

«Қазақстан және Түркіменстан университеттерінде қашықтықтан оқыту негізінде «Энергия менеджменті» оқу бағдарламасын әзірлеу және енгізу»

Бұл жобаны іске асыру қашықтан оқыту технологияларын тиімді пайдалана отырып, энергетика саласында сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау мүмкіндіктерін кеңейтеді, бұл кәсіптік білім берудің қоғамның өзгермелі қажеттіліктеріне жылдам бейімделуіне ықпал етеді және еңбек нарығы. Мазмұнындағы қолданбалы қашықтықтан оқыту технологиялары жалпы білім беру, өндірісте оқыту және еңбек нарығының қажеттіліктері арасында берік байланысты құруға ықпал етеді және әрбір адамның алған біліміне сүйене отырып, қоғамдағы жеке әлеуетін барынша арттыруға көмектеседі. Олар сонымен қатар әлемдік білім беру кеңістігіне белсендірек қатысуда университеттің мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік береді.Жаңа мамандандыруды енгізу Қостанай облысы үшін жоғары технологиялық энергия өндірісін ұйымдастыру принциптерін максималды экономикалық тиімділікпен және қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып үйлестіре алатын басқарушы кадрлардың жаңа буынын тәрбиелеуге мүмкіндік береді. Белгілі бір дәрежеде бұл жоба Киото хаттамасына сәйкес келеді, оның негізгі бағыттары: жаңартылатын энергия көздерін енгізу; энергия үнемдейтін технологияларды және отын мен энергияны тұтынуды азайтуға әкелетін шараларды енгізу.

Жобаның ғаламдық мақсаттары:

  • ұзақ мерзімді тұрақты энергиямен қамтамасыз ету мәселелерін шешуде өңірлерді ұзақ мерзімді ғылыми қолдау;
  • Энергиямен жабдықтау секторында экологиялық-экономикалық ойлау мен мінез-құлықты дамытуға және таратуға жәрдемдесу.

Жобаның нақты мақсаттары:

  • Қазақстан мен Түркіменстанның серіктес университеттерінің оқу жоспарларына «Энергия менеджменті» (ЭМ) бакалавриат мамандығын әзірлеу және енгізу;
  • Электрондық технологияларды енгізу арқылы қашықтықтан оқытуды дамыту және танымал ету.

Жобаның мақсаттарына жету үшін:

  • «Энергия менеджменті» мамандығы бойынша анықталған пәндер;
  • «Энергетика» мамандығының, «Энергетика менеджменті» мамандығының оқу жоспары әзірленді, Қостанай инженерлік-педагогикалық университетінің Ғылыми кеңесінің 2011 жылғы 31 қазандағы шешімімен бекітілді;
  • Оқытудың негізгі шарттары анықталды;
  • Әдістемелік және дидактикалық тұжырымдама;
  • Маркетинг стратегиясы.

Өткен кездесулер

2010 жылғы 26 қазан мен 28 қазан аралығында Билефельд қаласындағы (Германия) Кәсіпкерлік жоғары мектебінде жобаның ресми ашылуы өтті.

2011 жылдың 26 ​​қаңтарында Каунас технологиялық университеті Литва, Германия және Австрияның серіктес университеттері атынан энергия үнемдеу және электронды оқыту саласындағы еуропалық сарапшыларды қабылдады. Семинардың мақсаты «Энергия менеджменті» жаңа білім беру бағдарламасының тұжырымдамасына алдыңғы қатарлы еуропалық тәжірибені енгізу бойынша пікір алмасу болды.

2011 жылдың 25-26 ақпаны аралығында Мары қаласындағы Түрікменстанның Мемлекеттік энергетика институтында энергетика саласы мен Білім министрлігінің өкілдері де қатысқан халықаралық конференция аясында еуропалық, қазақстандық және түркімендік жоба қатысушыларын қабылдады. Түрікменстанның. 2011 жылдың мамыр айының басында Германияның Билефельд қаласындағы Жоғары кәсіпкерлік мектебінің (ЖКМ) профессоры, доктор Штефан Билецке Түрікменстан Білім министрлігінің шақыруымен Ашхабадта заманауи технологияларды енгізуге арналған халықаралық конференцияға қатысты. оқу процесіндегі электронды құралдар. E-learning саласындағы сарапшы ретінде проф. Билецке конференция қонақтары мен ұйымдастырушыларына осы жоба аясында оқу үдерісіне сәтті енгізуге болатын виртуалды сыныптар тұжырымдамасын ұсынды.

2011 жылдың 20 мамырында Қазақстанның, Түркіменстанның, Германияның және Литваның серіктес университеттерінің студенттері мен оқытушылары Билефельд жоғары кәсіпкерлік мектебі ұйымдастырған бірінші халықаралық онлайн дәрістің виртуалды премьерасына қатысып, белсенді түрде қатысты.2011 жылдың 2-4 тамыз аралығында Қостанай инженерлік-экономикалық университетінде (Кинеу). М.Дулатова (Қазақстан) «Оқу бағдарламасының құзыреттілікке бағытталған моделін құру» тақырыбында тәжірибелік семинар өткізді. Семинарды ASIIN Consult GmbH білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау жөніндегі неміс агенттігінің қызметкерлері, профессор Манфред Хампе және доктор Лина Ресслер өткізді. Екі күндік семинар барысында түрікмен және қазақстандық қатысушыларды Болон декларациясының ережелеріне сәйкес оқу бағдарламаларын және тиісті құжаттаманы әзірлеу қағидаттары, сондай-ақ құзыреттілікке сәйкес оқу мақсаттарын өздігінен құрастыруға бағытталған практикалық жаттығулар ұсынылды. негізделген оқыту моделі.

2012 жылдың 15 қаңтарында жобаның серіктестері үш еуропалық университетте – Жоғары кәсіпкерлік мектебі (Билефельд), Йоаннеум қолданбалы ғылымдар университеті (Грац) және Каунас технологиялық университетінде түркімен және қазақ үшін екі апталық біліктілікті арттыру курстары басталды. мұғалімдер.

2012 жылдың 20 тамызы мен 21 тамызы аралығында Қазақ агротехникалық университетінің (ҚАТУ) қонақтары. С.Сейфуллин Астанада жұмыс кездесуін өткізу үшін ҚАТУ-ға келген Германия, Литва, Қазақстан және Түркіменстаннан жобаның халықаралық қатысушылары болды.2013 жылдың 27 қаңтары мен 2 ақпаны аралығында түркімен әріптестері «Құрылыстағы энергия менеджменті» жаңа мамандығының тұжырымдамасы мен мазмұнын талқылау үшін Билефельд қаласындағы Жоғары Экономика мектебінде және Грац қаласындағы Йоаннеум қолданбалы ғылымдар университетінде болды. электрондық технологияларды оқыту үдерісіне енгізу саласындағы өздерінің алғашқы практикалық жетістіктері.

2013 жылғы 22-23 сәуір аралығында Ашхабадта Қазақстан, Литва, Германия және Түркіменстан халықаралық серіктестерінің қатысуымен жоба бойынша соңғы жұмыс кездесуі өтті. Қонақтарды Түркімен политехникалық институтының мұрагері Түркімен мемлекеттік сәулет-құрылыс институты (ТГСИ) қабылдады. Жұмыс сессияларының мотиві жоба нәтижелерінің тұрақтылығы болды. Әр серіктес мекеме жобаның тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін жобаны жүзеге асыру барысында атқарылған әрекеттеріне шолу жасады, сонымен қатар жобаның болашақта даму әлеуетін көрсетті. Түрікменстандық және қазақстандық әріптестер екі елдің жаңа ұлттық даму стратегияларын тұрақтылықтың маңызды көрсеткіштері ретінде мойындады. «Болашақтың энергиясы» ұранымен Астанадағы ЭКСПО 2017 көрмесі және Қазақстанда энергия тиімділігін арттыру бойынша кең тараған бастамалар, Түркіменстанда жаңартылатын энергия көздерін дамытуды ынталандыру бойынша ұлттық стратегия, Қазақстанның жоғары білім беру жүйесінің Болоньяға түпкілікті көшуі. 2013 жылғы қаңтардағы стандарттары, Қазақстан Үкіметінің жоғары және мектептік білім беру жүйесінде электронды оқыту әдістемесін дамыту нормалары мен стандарттары туралы қаулысы – барлығы жобаның жаңа технологиялар саласындағы тенденцияларға сәйкес келетінін дәлелдейді.